REGULAMIN
1) Forum, przeznaczone jest dla osób, które ukończyły 40 lat ( i to jest jedyne tego typu forum w polskim necie)
2) Aby zostać userem/użytkownikiem naszego forum, muszą być wypełnione wszelkie pola w profilu, gdzie najważniejsze to: prawdziwa data urodzin ( w przypadku podania fałszywych danych - natychmiastowy ban = zamknięcie możliwości korzystania z forum ).
3) W uzasadnionych przypadkach - dzięki rekomendacji osoby działającej juz na forum istnieje możliwość rejestracji takiej osoby, po uprzednim zwróceniu się do Administratora
(Boss)
4) Aby utrzymać intymność tego forum, oraz komfort jego użytkownikom, dostep do niego, mają tylko osoby z pełną, aktywną rejestracją.
Postanowienia ogólne
1. Rejestracja na forum, jak również jego użytkowanie, jest całkowicie darmowe oraz dobrowolne.
2. Użytkownik ujawnia swoje dane osobowe jedynie na własną odpowiedzialność.
3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania.
Etyka
1. Na forum należy zachowywać się kulturalnie, być osobą wyrozumiałą dla pozostałych uczestników.
2. Zabrania się publikowania treści ogólnie przyjętych jako obraźliwe, wulgarne, pornograficzne, niezgodne z prawem oraz w dowolny sposób prezentujące nienawiść rasową, społeczną czy kulturową.
3. Kategorycznie nie tolerujemy spamu.
Fora, tematy i posty
1. Każde forum posiada pewien zakres tematyczny, którego Użytkownicy muszą przestrzegać podczas umieszczania własnych treści.
2. Nie jest na miejscu umieszczanie pod sobą dwa razy tego samego postu, na tym samym bądź innym tematycznie forum. Użytkownik powinien tak dobrać dział, aby zagadnienie poruszone w poście było zgodne z tematyką forum, w którym post został umieszczony.
3. Prosimy o unikanie zamieszczania pod sobą dwóch lub więcej postów. Forum jest tak zbudowane, iż umożliwia edycję i dopisanie kolejnych zdań w jednym poście.
4. Nie ponosimy odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników. Jeżeli uznasz, że ktoś narusza panujące tu zasady, zgłoś to opiekunom forum.
5. Nie należy nadużywać wielkich liter, uznawane jest to przez internautów za krzyk.
6. Osoba, która - przy rejestracji - podała nieprawdziwy adres mailowy, musi się liczyć z usunięciem konta.
7. Kategorycznie zabrania się zamieszczania na forum adresów stron internetowych, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wymuszone zachowanie komputera Użytkownika.
8. Pamiętaj: Twoje posty świadczą o Tobie samym, wszystko co piszesz, piszesz w swoim imieniu.
9. Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia, nie wypowiadaj się.
10. Zabronione jest zamieszczanie postów mających jedynie na celu reklamę danej witryny internetowej, produktu czy usługi.
11. Zdjęcia zamieszczamy tylko w formie miniaturek. Wszystkie inne będą kasowane po uprzednim upomnieniu, po którym czas na korektę posta wynosi 2 dni.
Avatarki
1. Uprzejmie prosimy nie zamieszczać większych avatarków niż 115 x 115 pikseli.
2. Waga emblematu nie może przekraczać 16 kilobajtów.
Kary
1. Za łamanie powyższych postanowień zostanie udzielone upomnienie wiadomością prywatną. W przypadku nie zastosowania się do upomnienia, Użytkownik musi się liczyć z usunięciem konta i blokadą dostępu do forum.
Postanowienia końcowe
1. Administratorzy forum zastrzegają sobie prawo do usuwania lub banowania Użytkowników, którzy złamali regulamin lub nie są aktywni przez długi okres.
2. Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do usuwania tematów lub wiadomości naruszających dobre obyczaje, niezgodnych z prawem, poczuciem estetyki, łamiących regulamin oraz zasady przyjęte na forum.
3. Powyższe reguły obowiązują wszystkich i służą utrzymaniu odpowiedniego poziomu kultury, szacunku oraz przyjaznej atmosfery.
4. Obsługa forum zastrzega sobie prawo do usunięcia konta Użytkownika lub jego postów, bez podania przyczyny, których treść jest sprzeczna z Regulaminem lub ma negatywny wpływ na wizerunek serwisu, czy też forum dyskusyjnego.
5. Administracja forum ma prawo do zamieszczenia reklam oraz ich wysyłki do każdego z Użytkowników.
6. Obsługa forum ma prawo usunąć konto Użytkownika, który nie napisał żadnej wiadomości.
7. Opiekunowie forum bez podania przyczyny mają prawo do blokowania danemu Użytkownikowi wybranego tematycznie działu.
8. Korzystanie z forum oznacza bezwarunkową akceptację regulaminu.
9. Regulamin może ulec zmianie.